Så jag möblerar om. Flyttar in den vita, nymålade byrån i sovrummet. Lägger pussel med den stora bokhyllan. Och jag kunde faktiskt lyfta upp den själv. Stark kvinna. wp-image-1494099341jpg.jpegEtt skåp från sovrum ska in i en garderob, så målar och fräschar upp inuti garderoben när jag kommer hem från söndagens träning, efter en kaffe och smörgås med Ynglingen. Som gick helt ok, men ändå behöver ändras på. Svettig som en gnu. Men ändå känns det inte, not so much. Tyget på de stora kuddarna som finns i gamla soffan på balkongen.  Tyget som jag sydde över orginalkuddarna har redan solblekts. Inte så snyggt. Ser fult ut. Och jag funderar på att ta bort och bara ha kuddarna som de är. Alternativt hitta annat tyg. wp-image-535659575jpg.jpegFunderar på att köpa en kaffekvarn.  Det har jag tänkt sedan mars tvåtusen femton när jag ställde ner min kaffemaskin med inbyggd mjölkskummare i källaren. Lite mer än ett år senare. Har den fortfarande inte inhandlats.

