wp-image-2074875026jpg.jpegÄter lunch med en vän. Samtidigt som jag tycker att det var väl ändå lite för mycket sås på tallriken säger hon att hennes familj ska flytta. Ja säger hon. Jag hotade med skilsmässa om vi inte säljer radhuset och skaffar oss en lägenhet. Sagt, snabbt och gjort. Igår skrev de på kontraktet på en lägenhet, nästan bredvid gymmet näst närmast. Endast ett gäng hållplatser ifrån mej. wp-image-545929653jpg.jpegJag ändrar om ute på balkongen.  Så att det inte blir så trångt med sittplatser runt ena bordet. wp-image-593112634jpg.jpegJag dricker ett glas vin. Jag dricker öl med en vän på en liten pub. wp-image-367117664jpg.jpegDet känns som om jag bygger mej ett nytt hem. Nu. Ny soffa. Ny dator. Ny bokhylla. Inom kort en ny säng. Det skulle köpts en ny säng för flera år sedan egentligen. Men sovrummet i förra lägenheten var för litet. Så jag har väntat. Men förhoppningsvis kanske jag tittar på sängar inom en snar framtid. En ny säng. Oförstörd. Oskuldsfull och inga dåvarande relationer som sexat i den. wp-image-208324440jpg.jpegJag äter frukost med Ynglingen innan jag tränar. Troligtvis den sista. I morgon går han på semester, åker bort. Sen börjar han på en annan anläggning i augusti. Som de brukar göra efter ett par år. Vi bokar in en dag när han mellanlandar mellan Spanien och Grekland, så vi hinner ses en sväng. Och han hade gärna sett mej vara i Spanien i år igen. I morgon åker vi, jag och Jen neråt landet.  Visserligen bara till Halland. Men en liten tripp dit ner fredag till söndag. Puss, hörs snart med uppdateringar.

