wp-image-1815638668jpg.jpegKlockan noll fem femtio slog jag inte upp ögonen glatt, men masade mej ändå upp. Före detta granne/kollega M fyller snart fyrtio år, bara ett par dagar efter mej. wp-image-400547427jpg.jpegSå i mitten på augusti blir det fyrtioårsfest. En Danmarkstur stod på agendan i dag, för att bland annat agera bärhjälp, även Jen var med. wp-image-1288149617jpg.jpegTrivselresa och shopping alltså. Stiger i land i ett soligt Fredrikshamn strax efter elva och intar en öl. wp-image-565266539jpg.jpegMest för att vi var hungriga, men inte orkade äta precis då. Så tidigt. Efter lite affärer där jag får shoppat en väska på rea. Och små söta tyg påsar för bland annat hörlurar med mera, hittar vi en restaurang lite längre bort från centrum. wp-image-1895810716jpg.jpegSlår oss ner och får in en stor stark som visar sig vara på åttio centiliter. Oops.  wp-image-1523670893jpg.jpegMaten var god, och proppmätta vandrar vi vidare i affärer och dylikt. Hittar ett café med gratis wi-fi samtidigt som vi måste ha kaffe då båten serverade världens blaskigaste kaffe. wp-image-1956326875jpg.jpegBåten hem var mindre och skrikiga ungar finns det gott om.  Vi fick handlat. Hemma vid halv nio efter skjuts av M.s svärfar. Tänkte att mitt tusende foto på instagram skulle bli en röd pølse, men orkade inte ens ställa mej i en kö. Inte heller äta Jag är nu nyduschad och mina fötter ska bli knådade av mej själv samtidigt som jag tittar på det nyaste avsnittet av Pretty little liars. Puss. Hörs snart.

