Det känns lite väl konstigt att kanske börja tänka på hösten just nu. Kanske inte behöver tänka riktigt ännu. Ska det fortsätta regna såhär, kan vi ju börja med mitten slutet på augusti eller början på september redan nu tänkte jag för några dagar sedan. wp-image-1833630346jpg.jpgKanske kan vi få lite mer värme av de dagar som återstår av sommaren. Jag har ändå fått färg på min kropp. Jag har fått ännu fler fräknar i ansiktet. Som börjar bli blekare än i helgen som var. Jag har ändå tagit tillvara på solen. Som vanligt. Sommarens fyra lediga veckor är slut. Snart. Fast jag inte hade så mycket inplanerat, har det ändå gjorts rätt så mycket ändå. Och jag har tagit tillvara på både aktiviteter såsom slappande.  Jag har hunnit fylla hela trettiosju år. Också. Jag har fått mitt hår klippt. Av en amatör, med en kökssax.  En nödlösning, som var akut. Klippa upp, bättra på nästa gång av ett proffs. wp-image-244342214jpg.jpgJag köper O.P.I.s nagellack All I want for Christmas is you för femtionio, istället för hundrafemtio. Även om det inte är jul ännu.    wp-image-2002893460jpg.jpgMen hösten. Som jag alltid skriver är hösten en nystart, istället för nyårsdagen. Så fort när semestern är slut börjar jag tänka nystart. wp-image-227462854jpg.jpgTänka i alla fall eftersom augusti inte är höst. Men oftast börjar och vill jag sätta igång med nytänkande. Försöka göra mej själv och sinnet till det bättre. Och allt annat. wp-image-702032374jpg.jpgNya ändringar i träning. Komma ihåg allt det där som är bra för en själv, nu när man har varit ledig och är fri från stress. Låter dock väldigt klichèaktigt I know.  Börja, innan man är tillbaka i hamsterhjulet återigen.  Och ett av höstens projekt är att måla om köksbord och köksstolar, i samma gråa färg som caféstolar och andra stolar. wp-image-94382463jpg.jpgDessutom står det nu en antik våg i mitt köksfönster.  20160802_110812Gillar även min nya mobil och mobilfodral. Puss.

