Även om det är härligt med ledighet. Långa sovmorgnar. Ligga och slappa. Och även om jag än så länge inte riktigt har kommit igång med att somna i tid, kuta fram och tillbaka på jobbet, så kommer rutinerna snart igång. Äta mer ordentligt, på bättre tider. Bättre koll. Lägga upp någon slags struktur igen. Känns som en måste ha det i vardagen. Det går inte för sig att bara lalla runt. För mej. Dock finns det gånger slash perioder som det bara blir snurrigt värre. Men det händer ju alla. wp-image-544776523jpg.jpgOch jag som är ett stort fan av att ha ordning i mina handväskor, så gott det går köpte dessa idag. Ogillar att till exempel Fishermans friend trillar ur sin förpackning och sprids runt om i väskan.  För ett tag sedan köpte jag även den röda lilla asken för typ huvudvärkstabletter, något som också rullar runt i väskan hela tiden. Alltså blir galen på sånt. (Nej, är ej galen på riktigt)wp-image-995089021jpg.jpgGäller även nu att hitta en bra ny nyckelring till alla mina jobbnycklar. Håller även på med ett projekt här hemma som snart är klart. Puss. Hörs snart.

