Så är sängen äntligen på plats. Var ju måttligt road av att först spika fyra gånger åtta hål i botten så att jag kunde skruva fast alla sängben. wp-image-1037931729jpg.jpgDock fick jag fel madrasskydd (för litet)  så jag får åka dit efter jobbet och byta. wp-image-472777530jpg.jpgSkulle få ett presentkort eller nåt sa hon jag pratade med. Blir tajt om tid då ett par vänner spelar med deras band, och åka till andra sidan stan, och sedan hem och duscha med mera. wp-image-1298234339jpg.jpgKöpte mej en till bordslampa, då jag har krok för taklampa. Men ta mej tusan inga knappar att slå på av med. Inte ens ett kontaktuttag i taket. wp-image-756891886jpg.jpgHar länge tänkt att köpa en golvlampa in dit. Någon gång i framtiden ska jag hänga upp saker på väggarna. Under kvällen roade jag mej med att tvätta. wp-image-794039126jpg.jpgTänkte tvätta tre täcken, blev ett utav dem. Tänkte det är väl lika bra att göra sånt här innan man blir freaking trött under hösten. Men tre filtar också. Ser när Sveriges damer i fotboll går till final i Os-fotbollen, sedan del ett av en isländsk serie på Svt1. Därefter la jag mej gott i sängen. Puss.  

