Lägger ut en bild på Instagram/Facebook igår. Ja, så känns det. Men jag känner mej bättre. Dock sitter den skrovliga hostan kvar i halsen.  Och stannar där.  Den vill liksom inte ända upp. Och det är förbenat irriterat. Och jobbigt.

Jag känner mej återigen plufsig. Otränad fast jag vet att det mesta sitter i huvudet. Men är svullen. Ska försöka träna endast lugn styrka i morgon, eftersom pulsen inte får bli för hög. Funkar det tipptopp och jag pallar, hoppas jag på simning med Ias hemlis på torsdag. Just nu är det osäkert, men hoppas på det bästa. Har inte ens en slatt whiskey kvar, då det lilla sista i flaskan tog slut igår. Alla säger ju att whiskey ska vara bra för halsen. Vete fan…  Dagen har ändå varit bra.  Dock personalbrist. Och jag har sprungit som en skållad hög höna. Mycket mycket att göra idag. En av tjejerna som jobbar i samma byggnad hus, men ej min kollega log stort idag, och frågade hur det hade gått med Henrik. Just ja. Vi pratade en hel del den där kvällen i Slottsskogen ett par veckor innan semestern. Salongsberusad på öl och då glappar munnen och jag behövde stöd och råd. Sen sågs vi inte och semestern gick utan att vi hördes av. Hon hade varit med på aw.n i fredags och undrade varför jag inte var med. Dessutom hade hon pratat med Henrik men inte kommit ihåg vad hon sagt. Haha. (H berättade det nu för henne troligtvis) Berättade lite snabbt, men märkte att jag blev lite väl för engegerad i det här, så vi sms.ade lite i eftermiddags istället. På något sätt känns det bra att prata med en kvinna, som inte är min kollega på jobbet. Snart vet väl hela byggnaden om allt, i något som inte har blivit av. I något som inte har hänt. 

Dessutom är jag sugen på sex. Riktigt mycket.  

