Ibland är det bra att träffa nya människor i andra lägen än vanligt. Insikter om sig själv och vad man behöver. Jag har varit pausad länge nu från dejtingsajten. Inte känt att det uppfyller ett behov av att vara där inne. Mest på grund av att jag är trött på själva sajten. Jag kan ta vara på mej själv, men ändå är i behov av närhet och att ha någon nära. Någon som kan ta det jag säger. Och känner. Om känslor och tankar till personen i fråga. Någon som kan bli glad för att jag gillar honom. Någon som kan  visa sina känslor tillbaka. Jag behöver någon som kan visa intresse för mej. Utan spel. Utan lekar. Utan att tro att man ska gå in i ett förhållande med en gång. Någon som är redo för att dejta, som är inne för det, även om man är heartbroked. Blivit så bränd. För det är vi alla på ett eller annat sätt. Många dejtar, är inne och söker fast de inte är redo. De tror det. Men summan blir att de sårar den andre istället. Vissa ljuger om att de träffat någon, fast de inte har det. Genomskådad direkt. 


 Jag behöver någon som när han tar på mej.  Som rör min kropp med sina händer som menar varje liten rörelse.  Den första september var egentligen dagen då jag skulle ha registrerat mej på en ny dejtingsajt. Men kvällen kom, jag hade fått ett bryt. Jag grät på jobbet.  Somnade på ett par sekunder i sängen.  Kanske är denna helg rätt. Jag hoppas det. 

