Dagens sajt: Registrerad på en ny sajt under söndagskväll. Sidan är lite rörig för min del. Och smak. Ytterst få än så länge som verkar intressanta. Som jag ännu sett. De som är det, har inte varit inloggade på cirka tio dagar. Eller mer. Skeptisk till just denna. Vi får se. 

Dagens High five: Rensar återigen i badrummet. Sedan när använde jag ett grönt glittrigt nagellack? Eller de där hårspännena som ser ut som rosetter? Tror det var på en fest tvåtusen tio. 

Dagens tvätt: Om det blir tio femton minus nästa vecka, är min dunjacka tvättad och nu ligger den i torktumlaren.

Dagens väder: Alltså, gillar värme. Men tjugosex grader i september?  Jag vill ha friska vindar och löv i olika färger. Varför klackade jag ens om mina skor? 

Dagens träning: Träningen går bra, långa powerwalks likaså. Men vill kunna maxa inne på gymmet, det vill säga kombinera styrka och cardio. Funkar ej i värmen.  Dessutom orkar jag inte en massa nya övningar. Dock får jag träningsvärk, kanske för hur hela augusti såg ut, och jag typ får ”börja om” all the freaking time. 

Dagens skit ock: Box kommer ej att finnas på min anläggning just nu. Hon som skulle ha passet har blivit skadad, och därmed ej fått sin licens. J ä v l a r. 

