Du är världens sämsta planeringsmänniska utbrister jag, (åtminstone privat) samtidigt som jag ger E.L en kram utanför caféet.  Men jag gillar dej ändå.  Vi dricker våra stora latte och äter någon kladdkaka med krämig maräng på toppen. Den är god, marängen smälter i munnen, kakan kladdig. wp-image-1248995394jpg.jpgOch det är precis som om hon sitter och väntar på att jag ska säga något. För hon tittar på mej, på ett sätt. Speciellt. Nåväl. Hon är ingen planeringsmänniska, så vi säger hejdå kram kram tidigare än väntat. Jag åker hem. Rotar fram min sexlåda. Den är i n t e uppdaterad på ett tag, en nästan tom tub slängs, och vad gör vissa batterier där, när de inte passar till annat?  För att andra saker slutade att fungera?  Kondomer? Varför tog jag inte dessa först? Inte för att jag ligger hejvilt, (remember those days)  men man kanske kan kolla datum?

Måndag morgon och jag lämnar över min gamla mobil till en kvinna på jobbet. Till låns och jag säger innan hon går att jag har raderat whatsapp och messenger, för det kanske är lite lite lite känslig information där. För vet inte hur det fungerar om det är kvar. Hon skrattar Och ler finurligt. Jag lämnar träningsväskan på jobbet, för orkar inte. Hämtar nya arbetsskor vid Järntorget. Åker hem. Duschar. Och ja, det var väl allt. Han log lite i dag förresten. Stannade faktiskt kvar och såg.

