Huvudvärken jag haft sedan lördag kväll försvinner på tisdagen. Vet inte var den kommer ifrån, vet dock att den inte känns som vanligt. Måndagens trötthet och snurrig värk försvinner under tisdagen. Dock läsglasögon på, dessutom öronproppar som jag knappt kan använda för jag är så ovan att ha dem på jobbet, och vet inte om jag pratar tyst eller högt. Meningen var att träna på Ynglingens nya jobb efter jobbet. Men åkte dit utan träningsväska. Blev en stunds prat och en kaffe med fina, innan jag åkte och handlade och hämtade ut ett paket som Postnord är för lata för att lägga i min postbox. Den får plats. Lovar. Träning i morgon då. 

Bokade och betalade biljetter till Stockholm i början på november. För att hälsa på fina Insida vs utsida. Hoppas dock även att Matt/Kunken är hemma i krokarna för en öl med oss. Eftersom jag inte var I Göteborg när han var på den sista Bruce Springsteen konserten i somras. Nu är det ett par år sedan sist. 

