Istället för att simma med Ias hemlis på torsdagen åker jag hem till henne och Jazz. Blir serverad kaka och kaffe. Och vi pratar om ganska mycket. Jazz kommer hem, vi äter mat och sedan blir jag skjutsad hem. Mätt och fasansfullt trött Och utmattad.  Tröttheten,utmattningen kommer och går på jobbet. Och jag bråkar, eller A bråkar med mej på fredagen. Så mycket att jag känner mej förminskad och förnedrad, något som jag skrev om igår. Men raderade. Jag är trött vissa tider. Men får ingen hjälp eller förståelse. wp-image-865843329jpg.jpgPå fredagskvällen ligger jag i sängen. Tittar på film. Serier. Lördagen kommer. Är först till gymmet. Men ingen personal. Vi väntar i en timma. Gör ett bra pass. Får numret till S – R.chefen, ifall personal uteblir igen. Hem. Duschar. Tar det lugnt. När kvällen kommer pratar jag i telefon med Islänningen.  Sedan en gammal granne, preliminärt inbokat en kväll hemma hos mej. Jag har tagit det lugnt, vilat i ett par veckor nu. Dags att bli mer social. Söndagsmorgon och jag vaknar upp till ett okej väder.  Dusch, kjol strumpbyxor. wp-image-1227229310jpg.jpgBrunch inne i stan. En kaffe Karlsson.  Är mätt efter ett par timmars ätande med finfint umgänge. Åker till gymmet. Gör bra ifrån mej, trots att jag kanske skulle ha väntat en timma till.

