I början på september köpte jag tre (!!!) jackor, vid olika tillfällen.  I olika modeller visserligen. Kort trenchcoat, en slags kappa och en annan kort jacka. Har knappt använt de två förstnämnda på grund av jävligt varm september, och snart är de för tunna, om det inte är mitt på dagen. Den sistnämnda har jag inte använt ute ännu. Tänker att man får variera sig lite nu, så man kan känna att man hinner använda dem alla innan det blir för kallt och annan jacka tas på. wp-image-979091878jpg.jpgMin ömma moder har ju stickat två par handledsvärmare (en med tummhål) i isländskt ull som jag längtar efter att få använda. (Jen fick ju även ett par också) Men nya vantar kanske. En ny mössa som jag passar i. (Ser ut som en mupp i mössa) Har just nu bara mina ”skärm”mössor, men de är så himla sköna. Jag tror mej alltid ha en massa saker, men när väl tiden är inne så står jag där och inte vill ha det jag har. Känns det igen?

