Med nakna fötter på hallgolvet letar jag fram min skinnjacka i garderoben tidigt under onsdagsmorgonen, är den för kall eller är den ok?  wp-image-185031039jpg.jpgDen hängdes in i våras efter att ha hängt på en av de svarta knopparna i hallen, minns att dragkedjan krånglade. Men i morse tänker jag Inte ens på det. Det är kallt, och varför har jag inte vantar på händerna? Den gamla spårvagnen tar mej till Brunnsparken, som vanligt sitter vi alla tysta i vagnen. Medresenärer som är på väg. Morgonens ljusa ljus har ersatts mot mörker.  Vidare med buss. En stor kopp kaffe och en smörgås innan dagens jobb börjar. Mycket har sagts, mycket har retts ut. wp-image-1780775790jpg.jpgNu är det som vanligt. En dag som alla andra. På eftermiddagen sitter vi på möte i en annan byggnad som skulle hålla på längre än det gjorde.  Jag pratar med min chef innan det där mötet, den där lilla utbildningen som vi vet ganska mycket om innan. Jag pratar med henne om jobbet. Om att jag ibland, då och då har varit trött. Men det är på väg bort. Oktober Välkommen.  Och allt annat.

