Annars då? Under de två senaste veckorna har min energi kommit tillbaka. Att den försvann för veckor sedan beror på alla möjliga slags ting. Förra fredagen skulle jag för en gångs skull ta mej till vårdcentralen, för att få en undersökning om varför jag inte blir av med ont i öron då och då, ont i hals, ont på olika ställen i huvudet ganska så ofta. Dock var det bara drop-in på eftermiddag och helger. Vilket jag inte är van vid. (Har bara varit där en gång) Inga avbokningar, och inga tider förens lunchtid. (Försökte boka ett par dagar innan,  tydligen släpper de tider en dag innan eller nåt) Det räckte att jag visade mej där, och sedan dess har jag inte haft ont. Konstigt.  (Peppar peppar ta i trä ) Åkte vidare till jobbet och komptimmar förbrukade utan nytta. wp-image-1294620090jpg.jpgHade en gammal granne över på vin och snacks på lördagskvällen. Tidigare under dagen, efter min powerwalk kom Ias hemlis och Jazz över på en kaffe och med en tv-bänk. Behövdes ommålning, och eftersom de var tvungna att skruva isär den, behövs det ännu mer målning än vad jag hade trott. Men det ska nog gå bra. (Orkar dock inte slipa)  Jag tränar, det går bra.  wp-image-1922210322jpg.jpgVarit hos tandläkaren. Inga hål, men tydligen en spricka (!?!?) i en tand längst in. Hur det nu gick till. Ny tid bokad. Men annars finfina tänder. (Har alltid lite småångest innan jag går dit, på grund av gått dit sedan jag flyttade hemifrån och Jag hör alltid samma prat om vad jag ska tänka på tills nästa år)

