Vi hamnar mitt i Gaisarnas öldrickande innan matchen. Om fyrtio minuter blir det lugnare skriker en supporter i våra öron när han ser våra miner. Vi dricker en två tre öl. wp-image-2022000949jpg.jpgPratar om livet. Om alla frågetecken. Om hösten och energin som varit låg, men är tillbaka. Jag tittar på min vän i smyg. Inte en dag äldre ser hon ut att vara, sedan den dag jag lärde känna henne. Hon är fin för sin ålder. M.W.  Jag berättar att det har inte gått en enda vecka på jobbet sedan augusti som inte innehållit någon störning av något slag. Jag berättar om min längtan efter närheten. Passionen. Längtan efter mitt stora stora leende som kommer fram när jag känner mej älskad. Skrattande.  Verkligen känna att det här är på riktigt. Känna att det här är något som jag inte bara tror, utan är på riktigt.  Veta. For real. Jag vill ha mer i mitt liv, än det här.

