Duschen, skrubbvantarna, insmörjningen efter den här dagens jobb, plus träning. Känslan av ren . Renlighet.  Alltid en underbar känsla när man kliver ut ur duschen. Efter den här dagen på jobbet hade jag hellre doftat strawberry-milkshake när jag klev in till omklädningsrummet än vad jag gjorde idag. Dagen går i ett. Från start. Det är högt. Det är lågt. Men det går ändå bra. Jag får oväntat en lång lång kram mitt i allt kaos. Väl valda ord från henne. Som inte är min kollega.  Uppskattat. Träningen går bra, trots osäkerheten om jag ska vila. Eller inte. Jag behöver köpa lite nya inredningsdetaljer till vardagsrummet. Även en två nya växter. (De nuvarande lever och frodas)  Även gångjärn till en bänk. Som jag ska fixa till lite mer, någon gång i livet. Råkade göra sönder en del av de jättegamla, på ena dörren i vårvintras. Slår vad med mej själv om när kökslampan i taket sätts upp. Behöver även låna en slagborr av någon. M å s t e få upp hyllor i sovrum och kök. Ok, kanske behöver hjälp. Ska även någon dag måla köksbordet och iläggsskivan en gång till. Ska äntligen klippa håret nästa vecka. High five.    

