wp-image-1543211182jpg.jpgMåndag och studiedag. Vi besöker en stor arena, ganska nybyggd. En av de största i norden. (Fick pris förra året) Har varit där innan och kollat visserligen. Men nu med jobb. Stora  fotbollsarenor, andra arenor, relax, spa, skidåkning inomhus, skola, beachwolleyboll, restaurang, konferens, hotell  med mera. Stort gym från en välkänd kedja. Det enda som saknas är väl en simhall och ishall. Föreläsning, lite visningar av olika saker. Och jag tror att jag har tänkt färdigt. Det blir nog byte av träningskedja om ett par veckor. Har ju faktiskt krypavstånd till den träningskedjan. Något jag har tänkt och känt ett tag. Behöver ny inspiration, nya lokaler och så vidare. Det skvallrades även om att vi har trettio procent rabatt. ska kollas upp noggrannare. Samt friskvårdsbidraget som vanligt, som utökas nästa år igen. Kanske är det dags nu, att byta träningskedja? Även om jag gillar min nuvarande. wp-image-1721109331jpg.jpgHem snabbt. Duscha, på med klänning. Evenemang och jubileum (stora delar av Västra Götaland) på konserthuset. Mycket skratt, prat på scen. Småfilmer, diplom delades ut. Bland annat för oss. Lite plockmat och så vidare. wp-image-1325213605jpg.jpgPratar med tjejen P (från samma jobbstadsdel, men annat jobb) på väg hem, om träning. I morgon ska jag, en av mina kollegor och P bland annat vara på annan plats än jobb och göra lite olika saker. Puss och kram. God natt, vi hörs i morgon.

