Fokus. Då jag inte har kört någon som helst kondition eller cardio på två veckor blev det tio kilometer crosstrainer igår eftermiddag . Tänkte jag skulle testa och se hur pulsen och andningen ligger när jag kör samma höga tempo och motstånd som vanligt. Det har inte hänt på ett tag. När jag satt och pustade ut, i blöta svettiga träningskläder, på en bänk utanför salen en stund efter frågade en gymvärd om jag var frisk. Fick en hostattack mitt i vilan. Kraxade tillbaka hest jadå, nu är jag det. Idag blev det bara en powerwalk på femtio minuter med högt motstånd på löpbandet. 


Dessutom gjorde jag slag i saker och sa upp mitt medlemskap på min nuvarande träningskedja. Är lite glad att den personal jag är lite mer tjenis med, inte var där just då. Men de får ju reda på det snart ändå, dessutom följer vi varann på instagram. (träningsanläggningen) Visserligen kan jag träna i en hel månad till, men troligtvis går jag och knyter ett nytt medlemskap inom en vecka eller två. Gångavstånd på cirka fyra fem minuter,  dessutom ska det dyka upp en eller två anläggningar till inom snar framtid i närheten. Ska bara se vilket kort jag ska köpa, och det där med rabatten ska kollas upp. Men det får jag prata med dem om. 

