Ja, inte trodde man att Trump skulle vinna usavalet…började nästan gråta när jag slog på tv.n härom morgonen och insåg att vad som helst kan hända de närmaste fyra åren. Jag blir skrämd.  En man som är rasist, mobbare, kvinno och hbtq-fientlig… 

Äntligen fredag. Veckan har gått fort som vanligt. Känner att den har gått riktigt bra. Igår eftermiddag åkte jag direkt hem från jobbet. Duschade och slängde mej i soffan. Direkt. Kroppen värkte en aning, men det är väl för måndag tisdag onsdags träning.  Rock(y)tjejen blev glad över min soon to be flytt till den träningskedjan hon är på. Båda har gångavstånd och vi kan bli partners in crime igen. Som vi var för ett par år sedan när hon också tränade på hemmagymmet. Det var bland annat hon jag även boxades med. Helgen kommer att bli lugn, funderar på om jag finally ska måla det sista lagret med färg på mitt köksbord. Slipa och ta rollern över en sista gång. Träna, kanske för sista gången på hemmagymmet  (om jag går över redan nästan vecka till ny) Titta på serier, som jag inte har gjort så himla mycket den senaste tiden. 

En kvinna på jobbet ska ha någon slags aktivitetsdag på hennes gård, typ femkamp om ett par helger. Är medbjuden, och det verkar väldigt roligt. Men känns väldigt konstigt att gå med, även om jag vill. Ifall Henrik är där, eftersom han varken pratar På Ett Bra Eller Roligt Sätt, Heller inte  hör av sig till mej.En afterwork på stan, inga problem. Men när det är hemma hos någon så blir det lite mer privat. Och för mej är det svårt i ett sammanhang när det inte är mina egna kollegors tillställning. Även om det hade varit kul. Så blir jag lite tveksam.

