Ja, så här är det säger jag till Rock(y)tjejen när vi traskar hem från vårat nya gym på torsdagskvällen. Jag önskar jag hade något nytt att komma med, det hade ju varit roligt för en gångs skull säger jag. Där vi går i regnet eftersatt ha testa på lite nya maskiner, som gör att man ser alldeles förvirrad ut eftersom det är nya inställningar och man vet inte hur det ska vara , hur mycket det ska vara med mera. Jag menar, oavsett om man gillar någon eller inte. Så kan man inte bara göra strutseffekten varje gång något går snett. Speciellt inte om det är en oändlig dålig kommunikation från en sida, (där jag inte längre kan styra det hela framåt själv)  han vet inte vad han ska säga. Eller göra, så då är det bättre för honom att gräva ner huvudet i sanden och inte göra ett smack. Istället för att tag ta i det, och göra det till något bra. Frustar jag där vi går i regnet. Jag har vid det här laget lärt mej hur han funkar, men han borde ju även ha fattat hur JAG funkar. Träningen gör att allt rinner av mej, som teflon. Vi bestämmer en ny dag för att testa de flesta maskinerna, och det här blir nog bra. Träningseffekten, och någon dag ska jag ta på mej boxhandskarna. 

