Efter att den värsta (och bästa) träningsvärken lagt sig under lördagen fixar jag kaffe i min mokabryggare. Jag glömmer av att jag har den, att den faktiskt kan användas till gott kaffe. wp-image-1586488356jpg.jpgSms.ar med Ias hemlis om simning,  Och vi får nog ihop en torsdag i januari.  sms.ar med E.L under kvällen om saker som river lite under ytan. Hon frågar hur det har varit på jobbet då hon har varit sjuk. Berättar som det är, vanligtvis en dags pms-gråt, som blev flera dagar. Men när jag gett upp, när jag inte har någon som helst energi kvar, att stå kvar på ruta ett. När någon stryker mej på armen och jag förstår att han förstår. Men jag mår bra. Ändå. Gråten är borta, gråten som bara brukar vara i en dag. wp-image-575043049jpg.jpgJag får min dos av kärlek från vänner på söndagsmorgonen. Frukostbuffé på café. Och en massa prat. Skratt. Närhet. wp-image-191237668jpg.jpgJag går sedan och köper en ny hdmi-kabel, äntligen kan jag se film och serier på tv.n från datorn igen. Köper mej en liten dosa för hörlurar. wp-image-1780079358jpg.jpgKöper sedan sprayfärg i koppar och sprayar sedan mina två adventsljusstakar.

