Ut på vischan. Vi möts vid en bil och sedan bär det i väg. Jag slår på gps.en på mobilen för det är lite osäkert vart vi ska. Sista vägen till C.s gård är i alla fall en grusväg. Vi hittar, möter de andra. wp-image-596551387jpg.jpgTolv personer sammanlagt från jobbet och det är kul att se alla. wp-image-1691748475jpg.jpgTräffas utanför jobbet. Bara tjejer. Ville ingen av männen komma? Ville ingen av männen ha en rolig aktivitetsdag med femkamp? wp-image-138367489jpg.jpgVi startar med varm glögg, pepparkakor och godis i ladan. Indelade i fyra lag och i väg ner till en stor äng. wp-image-1474695536jpg.jpgEn bana är gjord för att köra lite cross. wp-image-1152565211jpg.jpgSedan lerduveskytte med hagelbössa.  Lyckades krossa två stycken. Riktigt kul. Vi pasuar med lite öl och annat.  Slå spiken i stubben på minst slag blir nästa tävling. wp-image-594156517jpg.jpgKnytkalas och vin öl. Charader och annat. Och mitt lag vann allt. Hade en väldig fin och rolig dag igår. Borde göras om till våren. Går och lägger mej ganska tidigt. 

Och trots att själva gymmet har varit öppet i nästan en och en halvtimma på söndagsmorgonen, så är det folktomt när jag kommer till den våning som jag skulle träna på under söndagens träning. Dock kom det folk efter en stund, men härligt att kunna välja maskiner först. 

Första advent och i år kör jag med en casual advent. Inget krimskrams detta år.

