Det jag har förstått under en tid blir mer och mer påtagligt. Jag är lugn inombords, men söker fortfarande en sanning. wp-image-1324785589jpg.jpgPå lördagsmorgonen promenerar jag till gymmet. Full rulle runtomkring. Dock fortfarande lugnt inne i en del av träningssalarna. Jag blir mer och mer tillfreds med den nya träningskedjan. Är visserligen van att spraya och torka av maskiner med små handdukar, istället för papper. Och är det bara jag som har en svetthandduk tillgänglig för ansiktet? Funderar på om jag ska köpa mej ett svettarmband faktiskt. Två timmar med styrka och kondition är jag nöjd för idag. wp-image-1186558495jpg.jpgFredagskvällen tillbringades med Gåsmamman säsong två, avsnitt tre och fyra. Hade tänkt att vänta in hela säsong fyra på Rectify, men började med lite avsnitt igår kväll. Dessutom är säsong tre av The Affair igång nu.

