Så kommer en torsdag I mitten på december. Och bara för att jag åkte hem utan att passera gymmet på onsdagen (för jag hade så himla mycket att göra) så ger jag järnet på torsdagseftermiddagen. Är där en halvtimma och lite till före Rock(y)tjejen. Och traskar senare hemåt sida vid sida, tills vi skiljs åt. Och nu sitter jag här med en mörhet (ont nedanför rumpa och i lår) i kroppen, High five.ar mej själv för att jag inte klev av den där konstiga maskinen, utan ger mej inte så lätt. (På ganska mycket, som ni kanske märker. Och ser.) 

En torsdag där det är högt och lågt på jobbet. Hittade inte min glittriga tomteluva, så fick låna. Ser leenden bland all stress och spring. Blir även glad av lite småprat. 

Funderar även om man ska hyra in Ernst nästa jul. Eller kanske helt enkelt bli lite mer kreativ när det gäller julpyssel. 

