Så går det ett par dagar.  Inga texter. Inga ord. Ganska härligt att för en gångs skull inte pränta ner händelser eller tankar. Även om jag gillar att uttrycka mej i alla möjliga slags ord. Det händer inte ofta, men ibland behövs det. Att dra sig undan lite. Det jobbas på som vanligt. Första vanliga jobbveckan efter jul och nyår. Inga större förändringar. Jobbet som vanligt. Med andra ord. Men bra vecka. De som ler, får leenden. De som är tysta, får jobba vidare. Ogillar onödiga rykten. Jag drar mej undan och vet inte riktigt vem som är att lita på. Förutom vissa. Kollar på ansökningar. Ledigheten har gjort mej gott. Vi går mot ljusare tider,  fast det inte märks riktigt än. Men kroppen är pigg. Jag tränar mycket och ofta. wp-image-119421267jpg.jpgJag och The killer crosstrainern kom överens i sextiofem minuter i hög fart i tisdags. Dags att träna de andra crosstrainers. Jag mailar med lite olika. Jag tar en öl. Jag och Ias hemlis besöker Lorensbergsteatern på fredagen och ser på den moderna och nya Nötknäpparen. 

Vi dricker en öl innan. En Efter. wp-image-344134518jpg.jpgEn mycket bra föreställning.  Vaknar upp till en lördag. På med träningskläder. Möter Jen som köper träningskort på min träningskedja. Lika mycket rabatt som jag. Vi tränar, testar på olika saker. Väntar och längtar efter aktivitetsklockan som är på ingång.

