Det var underbart härligt att gå på ett bodypump-pass sent i eftermiddags. Första gången på ett och ett halvt år med skivstång.  Inser att jag tappat tekniken med ryggen (som alltid har varit lite sisådär visserligen ) då jag fick ont på höger sida efter en halvtimme. Men det var så himla underbart. Första passet på länge, och detta pass var en ny realease. Eftersom de byter ibland. Fler gånger tack! Och man får styrka i både sinne och kropp. Härligt att börja året med nya saker.  Även ett box-pass vill jag få in. Där kan vi verkligen säga att jag trivs. Stort. Det är tur att gymnet i alla fall är min min frizon. När det gäller relationer.  aktivitetsklocka ligger på laddning. Ska bli intressant att se hur många steg jag tar på jobbet. Hade mobilen i fickan förra veckan med en app på. Det blev ca tjugotusen steg. Bara på jobbet. Får se hur mycket det diffar. 


Jag pratar med Ias hemlis innan passet om situationen på jobbet. Jag vet exakt vad hon tycker och tänker, och jag håller med. Hur jag ska göra. Vad jag ska göra. Sista lösningen. Troligtvis är det väl bara jag som upplever det såhär. 

