Man är ju inte varit den coolaste katten i stan direkt, kväll och dagar efter bodypump-passet i måndags. Att göra hundra miljoner tusen squats och utfall med fria vikter plus skivstång gör en ju inte varje dag direkt. wp-image-1030761110jpg.jpgBåde Squats och utfall  glöms väldigt lätt av tyvärr när jag tränar. Dessutom så la jag inte ner vikterna för en endaste sekund när vi höll på med överkroppen. Armhävningar är lika med ogillar. Men jag ger ju mej inte heller. wp-image-660585496jpg.jpgFick ett sms av Ias hemlis I morse, var tvungen att ringa upp direkt och skratta henne rakt i örat. (Var tvungen att berätta detta för Hans kollega M, då jag pratade om träningsvärk, kunde igår inte plocka upp en sak från golvet,  utan sa ”jag tar den i morgon”) Hon i sin tur tycker att det är roligt att jag har sån träningsvärk eftersom jag bor på gymmet. (Det lättade när jag slutade jobba idag) Försöker även lära mej, läsa mej (både app och på www) till lite mer om aktivitetsklockan. Himla massa grejer man kan se, få reda på, lägga till. wp-image-1339681246jpg.jpgKlockan surrade till vid tolvtiden idag. Blinkade en massa stjärnor.  Hade då gått tiotusen steg. Klockan räknar uppför trappor. Inte ner. Jag har inte lagt till kalorier in, då jag never ever  brukar räkna, eller skriva upp mat. Därför syns bara kalorier ut.  Inte heller hur mycket vatten jag dricker.  Får i mej rejält ändå. wp-image-1891258548jpg.jpgOlika utmaningar finns det, kanske ska jag köra en powerwalk i New York City när jag jobbar i morgon kanske. Blir lite lugnare dag för mej på jobbet i morgon. wp-image-888585604jpg.jpgFår kolla in sömnen bättre också. En massa saker alltså. Att lära. Och kolla på. Idag körde jag bara The killer crosstrainern på ungefär en timma. Knepigaste är att jag kan fan inte ta det lugnt på en crosstrainer. Har aldrig kunnat. Det går ju så himla långsamt då. Man kommer ju aldrig ”fram”.  Sorry för träningssnack, men för ett år sedan sa jag att jag inte skulle köpa en sån här klocka. Och vad händer?

