En lördagsmorgon på ”mitt andra hem”. Testar aktivitetsklockan ytterligare. Men är för inne i träning att kolla upp hur jag ligger till, och kollar i efterhand istället. Tog även en tripp in i solariet. Sånt där snabbt solarium. Är fortfarande glad att jag bytte träningskedja. Tror verkligen att jag behövde det här. Någon gång är det testning på annan anläggning. Efter sena november och trötta december känner jag att kroppen har kommit i mer fas. Ledigheten på sex dagar sitter fortfarande i. Januari har gått mycket bra hittills. Bokar och betalar resa till Bollnäs i mars. Det vankas dop för yngste brorssonen. Sista veckan i januari handlar om att lära mej dra ner på cigg. För att fortsätta i februari. Fortsätta hitta nya bra tröjor/linnen att träna i. Linnena jag fick hem var ju minimala till storleken. Den ena måste vara en xxs. Det andra linnet funkar om jag har andra byxor. Det var lördagsförmiddagen det. 

