Äntligen får jag upp den ytterst enkla kökslampan. Lampan som har legat i en stor låda i tio månader.  High five på den. wp-image-1265886659jpg.jpgJag flyttar ner min vitmålade byrå från vardagsrum ner till källaren. Dels Dåligt målad plus gångjärnen, de nya är fortfarande inte på plats.  Dels blir det för mycket med den.  Borde ha något mindre där. Jag tar bort lite saker. Ullared om ett gäng veckor.  Och trots att fokus ligger på trosor och sånt, hygienartiklar så slinker det väl ner någon inredningsgrej. Sista träningspasset för denna vecka är gjord. För att komma ihåg och göra fler magövingar finns nu ett par bilder i mobilen. Just a reminder för att de ska göras.  Även utfall, squats. Jag läser på mer om Heart rates.  Och resting heart.  Man brukar ligga på sextio till åttio i vilande. Jag brukar ligga på sextiotre. Igår kväll låg jag på femtiofyra. Pretty good. Jag ligger dock normalt på cardio fitness diagrammet för kvinnor i min ålder. Jag tycker jag bränner på som attan. Ställde in sömnen från normal till sensitive. Men blev för stressad när jag såg hur mycket restless sleep jag hade,  så nu är den på normal igen, och inte lika mycket restless sleep loggat. I kväll är det dags för del tre av den svenska serien Innan vi dör. Bra kriminalserie!,  har ni ej sett den finns den på Play.  I morgon är det bodypump-pass igen. Måndag. Vi är snart inne i februari. Och allt är precis som vanligt. Puss och kram.

