I måndags avbokade vi bodypump-passet på grund av Ias hemlis lilla kropp som krånglade. Jag har sjukt svårt för att gå på pass själv. Oklart varför.  Åkte dit och körde cardio inne i en av träningssalarna. Vilodag igår. Förra veckan kom ett förslag om att vi skulle gå på bodycombat-passet i dag onsdag. Vill gå på det passet, men eftersom vi egentligen skulle ha gått på bodypump på måndagen och jag skulle gå på fight-passet  (boxning) med Jen i morgon torsdag, så kände jag att tre stycken pass med en jädra massa styrka, varav två av dem är helt nya (länge sedan jag boxades) så blev det lite ”för mycket nytt” för min del på en vecka. Plus annan träning på gym.  Eftersom jag inte vet hur min kropp reagerar. (Är man på gymmet kan man ju variera sig själv Oavsett hur många dagar man tränar) 


Idag fick jag avboka fight-passet. Jen.s medlemskap är det något vajsing med, och ingen vet varför hon inte kan boka pass. Så vi kör enbart gym i morgon. Hon borde även få svar snart på bokningsfanskapet. På lördag har jag och Ias hemlis bokat ett cxworxs-pass för att testa på (mage) Vi ska gå. Jag kan inte lyckas med att avboka tre gruppträningar på en vecka. Första gången ever jag har tre stycken inbokade pass på en vecka.  I eftermiddag blev jag totalt omotiverad att träna då jag hade fått på mej fel trosor i morse. De var sladdriga och åkte ner hela tiden.  Mina nya träningstrosor fanns inte med i väskan (testar såna att träna med)  Men. Åkte dit. Körde på som attan i en timma.  Gick skitbra. Snabb som blixten. High five.  

