Efter fredagens jobb duschar jag. Åker hem till Jen där hon och H står och väntar vid bilen. Vi styr bilen neråt och utanför Varberg.  In i skogen där det är total tystnad. Mörkt och tyst. En sommarstuga som en gång har varit ett åretruntboende för någon. wp-image-1191324231jpg.jpgVi tänder brasan. Lagar mat. Dricker ett glas vin och pratar. Vi lägger oss tidigt. Klockan ringer innan sex på lördagsmorgonen. Inte så pigga vaknar vi. Kaffe. Smörgås. Och in i bil. wp-image-1671151640jpg.jpgI väg ner till Ullared. Där jag faktiskt inte har varit på över sex år. Vi är där strax efter att de har öppnat så det är ganska lugnt. Förutom trosor, strumpor, sport-bh/trosor, hygienartiklar, hårfärg etcetera. Blir det en ny väska inför våren (beställde precis en dock) en ny plånbok (köpte ny i somras) en ny vinterjacka,  fodral till surfplatta, svarta lådor till mina underkläder i byrån i sovrummet. Behöver dock fler i olika storlekar. 


Knäskydd  (ska testa det under bodypump-passet, då höger knä gör lite ont vid en två övningar) även handledsskydd och ankelskydd. Vilket jag inte behöver, men är bra att ha hemma.  En duk och massa med mera. wp-image-227113273jpg.jpgEfter två timmar pausar vi shoppingen och tar en jaffe. Efter att vi släppt av H i Kungsbacka, körde vi hem mej.  Var inne i lägenheten strax efter tolv. Pausar träning idag med. Det tar lite att inte ens powerwalka,  men väntar med allt tills i morgon. Fokus under våren är att hitta en ny jacka för powerwalks. Har även en månad på mej att hitta en doppresent till yngsta brorssonen, och en leksak till den äldre då jag inte orkade engagera mej i det idag. Och det är lustigt. Så fort man har betalat, så tänker man varför köpte jag inte tre förpackningar med hårfärg, fler Depend nagelstärkare (mina naglar är åt skogen just nu, hemska) och massa andra saker. Nu duschad, allt uppackat. Och soffan.

