Du vet väl om att det är du som har inspirerat oss till mer träning och att skaffa medlemskap på träningskedjan säger H när vi sitter i bilen mot sommarstugan i fredags eftermiddag. Va? Nä, det visste jag inte säger jag. Men blir otroligt glad och det inspirerar mej ännu mer. Jag tränar ju bara, och gör det jag gör.  Eller ja,  du har tjatat hål i huvudet på oss skrattar Jen.  Alla har vi up’s and downs. Under perioder ibland. Och så även jag. Men fortfarande, det var ett av de bästa besluten att byta träningskedja. Att testa på annat. Att utmana mej själv I andra saker. Att märka hur jag påverkas positivt. Efter fyra vilodagar i rad, promenerade jag till gymmet i morse. Ställde mej på crosstrainern  (är fortfarande på the killer) ökade motståndet och körde femtio minuter. Magövningar i en halvtimma. 

Jag har tänkt mycket. På ganska mycket den senaste tiden.  På saker som folk gör. Saker som folk säger. Saker som folk hostar fram, på ett diskret sätt. Eller lägger huvudet på sned, mot min panna som en förståelse. Att Henrik säger att jag ska ha tålamod, och jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det. För vad menar han med det?  Ibland undrar jag varför inte (andra) människor kan öppna sina hjärtan för mej. Och prata. Vara raka. Om folk ändå bryr sig. 

