När klockan slog kvart över tio igår förmiddag frågade jag om det var någon som hade lagt sömnmedel i mitt kaffe. Tröttheten slog ner som en bomb framför mina ögon. En kvart innan det skulle bli en rivig och snabb onsdag. Dock hade jag kvar leendet och skrattet. När klockan närmade sig eftermiddag kände jag av både måndagens och tisdagens träning, och fick rätt och slätt lämna kvar träningsväskan på jobbet.  Man kör liksom på, på jobbet. Stannar man upp, kan det hända att man känner av en snurrighet. 

Torsdagen är snart slut. En timmas träning. En fredag väntar. Och igår kom jag på det jag hade kommit på en gång, men glömt av. Vi har en på jobbet som har likadana ögon som Damian Lewis. Vissa stunder (Homeland och Billions) lite mun också faktiskt. 


Fick hem ett bokpaket idag.  Bok-rea som beställdes förra veckan. Tanken var att beställa ett par böcker av Katarina Wennstam,  men n a t u r l i g t v i s glömdes det av. 

