Torsdag, bloggen fortfarande låst. Jag har såna där dagar då jag inte känner mej så värst fin i kroppen. Uppblåst. Svullen. Jeansen sitter alldeles för tajt.  

Och jag gör inte bra ifrån mej under onsdagens träning. Har bokat in mej på bodypump-passet nästa måndag. Då måste jag gå. För kan inte den trettonde mars.What the fakk. Vilka har kommit på att ställa sig på the killer crosstrainern för den är så jädra bra? Tydligen alla. När jag ska ha en av dem. Och helt plötsligt är det fullt på gymmet när jag kommer dit. Och det är typ strax efter fyra jag är omklädd. Om jag åker direkt efter jobb. Alla maskiner upptagna. Tänkte göra lite magövningar. Fullt där med. Seriöst!?  Såhär mycket folk är det aldrig när jag kommer dit tidigt.  Ställde mej på löpbandet och tjurade ett tag. Naglarna blir fan inte bra heller. De går av. Delar sig. Skivar sig.  

Åker in till stan efter torsdagens jobb. Handlar doppresent till yngsta brorssonen. Plus en liten grej till den äldsta. Köper godis på 4 Gott. Köper en väska. 

