Jag snurrade in mej på serien The good wife. Otroligt många avsnitt i en säsong, som sträcker sig över hela sju säsonger. Kan vara bra, då kan jag vänta in avsnitt på avsnitt på andra serier. I morse kunde jag se mej själv i spegeln och konstatera att jag ser pigg och utvilad ut. Gjorde en vatten och salt-lösning igår eftermiddag för näsa och hals. Jag har trots förkylning och vila, haft ork att städa sånt som inte görs varje vecka.  Ser jag en sak, råkar jag se allt annat också. Promenerade bort för att hämta ett paket tidigare idag. Passade då på att testa hur det känns att träna. Ingen cardio, ingen pulsaktivitet. Utan bara styrka. Jag satte nämligen upp mej i kön på lördagens bodypump-pass. Och denna gång var det bara två före i kön (förra veckan sjutton) har nu en bokad plats på passet. Fick ett mail för ett par dagar sedan. Jag har rensat och slängt mycket de senaste veckorna. Även sorterat, ändrat. Känns väldigt skönt. På agendan nu är att klä om (återigen, tog bort förra årets tyg som inte blev bra. Som solblektes redan i slutet av maj.) de tre stora kuddarna som ska vara i soffan på balkongen.  Kommer att bli ytterst enkla omklädningar I will tell you. Klädde ju om de tre soffdelarna i filt i slutet på förra sommaren, så har ett överkast till övers, som jag funderar på att klippa i.  Garderoben för tidningar, plast och sånt ska någon gång få nya korgar/förvaring. Fixa två av stolarna på balkongen,  som har rostat lite. Trots att jag har tak väggar och fönster. (Som visserligen är öppna året om. Förutom vid storm) Funderar På om jag bara ska köpa svart eltejp och linda runt. Då stolarna är svarta. Och detta år ska jag ha en gröna växter balkong. Blev ju inte så förra sommaren. Längtar verkligen till den dag, kväll man kan sitta ute länge och inte frysa.

