Tja, såpoperan på jobbet fortsätter. Som vanligt. Hela freaking jobbet. Känslomässigt i många stunder. Beroende på dagsformen. Typ innan mens. När jag ser in i en kvinnas ögon, hur hon ser på mej med ett känslomässigt intryck, vet jag ju. Jag själv brukar inte prata högt inför de flesta. Det finns ingen anledning. Även om jag ibland har velat ha de flestas åsikter. Då de inte can speak out to me about this. Men eftersom det snackas runt runt. Leenden, bra. Miner dåliga. Känner jag nu att det kanske är dags att make my voice louder. Inte bara inför Hans kollega M. Men jag började hos honom häromdagen. Gav honom min analys av Henrik. Pratade ganska högt. En hyfsat ny kille sitter och känner sig nog obekväm, hans min alltså. T sitter med ryggen mot. Men hans kroppsspråk och hans ena öra är vänt bakåt. Bra. Let’s begin this. Kanske även ska ta tag i honom någon dag. Eller V.  Hon är fin. Ska vi se vem som kan prata högst, med bästa finaste orden, de bästa anledningarna till det, utan att be the bitch. Och bara vara mej själv.  Fin och göllig. Lördagens träning blev by the way ett till bodypump-pass denna vecka,  då jag inte hinner till måndagens pass. Kändes riktigt skönt idag att köra styrka. Är även sugen på sex, hallon/laktrisskallar, spooning, vaniljfudge och en riktigt grym massage.

