Pratade med en gammal vän igår kväll, och hon tyckte jag skulle vara stolt över henne då hon faktiskt har börjat använda sitt gymkort mer och mer. (Min gamla träningskedja) Jag är sån, varför betala för något du aldrig gör?  Varför ska dina pengar dras månad efter månad, när det inte är du som sliter på träningmaskiner?  Jag å andra sidan kommer dock att vara ute och ta mer långa powerwalks, när det börjar bli varmare of course. I alla fall om det gäller eftermiddagar efter jobb. Och enbart köra styrka vissa dagar på gymmet.  Sommaren kanske kommer att bli en testperiod av grup-pass som jag aldrig är på. Yoga har jag tänkt att gå på i cirka sju år, men aldrig varit på till exempel. Och kommer inte boka in något en vecka i förväg,  utan ta dagarna som de kommer och hur känslan är. Strax efter elva idag är det däremot dags för bodypump. Instruktören sa i måndags att på en timma gör vi över femhundra pulsar och cirka tvåhundra singlar. Och kanske blir det mindre av den varan, och mer av boxning efter sommaren. (Dock fortsätta med alla squats och utfall) Man ska aldrig sluta att överraska. Både sig själv. Och andra. 

