Dagen har varit bra.  Kändes lite jobbigt att ta sig upp i morse med tanke på gårdagen, men jag har ändå varit på bra humör. Vi har skrattat till Johan Glans på Youtube. Jag har gått och räknat en massa saker, snurrat till det. Och räknat om. Igen. Och igen.  Väldigt lugn dag idag. Nu börjar sommaren på jobbet. Efter jobb och träning pratar jag med Jen i telefon. Pratar om jobb. Hennes. Mitt. Om Titti. Vi pratar om min blogg. Och min blogg är ju min ventil. Där jag ska kunna skriva fritt. Om vad som helst. Om allt. Om att man faktiskt läser en persons personliga tankar. Känslor. Att om man tar sig friheten utan lov, får man vänja sig. Eller speak out. För mej handlar allt om givande och tagande. Överallt. För alla. Inte bara enskilda personer. Vi pratar även om att vi ibland blir en person, en person som man inte är egentligen. Att ibland ser man sig själv bli den där människan som inte är jag. På riktigt. För den människan känner jag inte igen. I mig själv. Jaja. Nu har jag målat mina tånaglar glittrigt rosa. Jag äter honungsmelon. Ska sen titta på senaste avsnittet av Pretty little liars. Och dricka ett glas vitt vin. 

