I morse tränade jag styrka. Har inte tränat det på egen hand på flera veckor. Tror jag. Bara cardio högintensivt. Under bodypump-passet är det ju någon som säger åt dej vad du ska göra. Just do it! Ta i! Liksom.  Men tränar en själv måste man ju fokusera på styrkan själv. Både mentalt och fysiskt. Och kör man cardio är det ju bara ben och kropp som rör sig av sig själv. En slags befrielse i morse att känna musklerna jobba. Att kunna fokusera både på fria vikter och maskiner. Även om jag inte tog i det bästa jag hade. Dock känns det. Jag och Jen åker sedan på en liten shoppingrunda. Hygienartiklar och även maskeringstejp, vit lackfärg och en ny Resväska.  Köpte en storlek medium. 
Vi åker till Rom, jag Jen och H den tjugosjunde juli. Kommer hem (till Köpenhamn) på kvällen den andra augusti. Och kör därefter hem från Malmö. Innan Rom har jag inte så mycket planerat. Även om det finns en del på listan som man kan hitta på. Hur vädret än beter sig.  Bara lite dagar då och då som är planerade för en öl här och var. Fortsätta måla lite? 

