Tidsinställt inlägg.

Vi sitter i en bil. Åker strax från Göteborg.  Jag Jen. Hämta upp H. Vi är på väg mot Jen.s sommarställe där vi ska sova i natt. Upp tidigt. För flyget till Rom avgår strax innan halv elva i morgon förmiddag. Från Köpenhamn. Vi har köpt med oss frukost från Subway som vi ska äta i bilen ner till Malmö. Återstår bara kaffe. 

Vilket som är en nödvändighet, för två av oss om vi ska fungera som normala människor. Rom. Alla sevärdheter. Glass. Mat. Promenader genom staden. Men även lite sol och bad. För prognosen säger uppemot fyrtio grader nästa vecka. 

Vi har försökt kolla lite vägar till stranden. Inte direkt tio minuters trask. Hotellet lovar pool i anslutning. Vi får se. Jag har köpt en ny stråhatt. Denna gång en svart. 

Jag tog en lång powerwalk i morse. Inser att jag behöver ha nya promenadskor. Under semestern har det varit lättare att dra på sig skorna. Och bara bege sig ut på vägen. Inte ens tvätta ansiktet. Eller ens orka borsta tänderna innan.  Istället för att promenera till gymmet. Vilket jag ändå saknar lite. Det blir mer sen. Av den varan. 

Jag kommer säkert att uppdatera bloggen under vistelsen i Italien. 

Och när jag kommer hem. Tänk, då är det bara torsdag fredag lördag söndag kvar. Inklusive min födelsedag.  And Then, back to work. Om inte någon charmerande italienares mamma bjuder mej på en hemlagad pastasås förstås. 

Kanske hörs vi i kväll. Kanske kommer det ett till tidsinställt inlägg. Annars så hörs vi i Rom. Puss och kram.  

